کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش

مجموعه تولیدی کیان تن پوش در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد. این مجموعه با هدف تولید لباس زیر فعالیت خود را با نام تجاری «کیان» آغاز کرده و در ادامه با نام های «مای کیان»، «کیانام» و سپس «کیان تن پوش» توسعه یافت.از ابتدا خط مشی مجموعه تولیدی کیان تن پوش، تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده، و پایبندی به این اصل، موجب وفاداری مشتریان گردیده.

در زیرپوش تنک تاب پنبه پلی‌استر کبریتی از الیاف پنبه ارگانیک استفاده شده که این نوع الیاف از برترین الیاف برای تولید لباس زیر می‌باشد. در صورتی که از جنس پنبه ای استفاده می‌کنید حتما مطلب مربوط به پنبه را مطالعه کنید. در این نوع زیرپوش درصدی از پلی‌استر نیز وجود دارد که به نسبت پنبه 65% و پلی‌استر 35% بکار رفته است.

این محصول درحال حاضر با رنگ سفید، به صورت تکی (زیرپوش) و بسته ای (شورت و زیرپوش) در بازار موجود است.

زیرپوش تنک تاب مردانه کیان تن پوش


این زیرپوشها در سایزهای L/XL موجود می‌باشد. این نوع زیرپوش با داشتن یقه خشتی گزینه خوبی برای پیراهنهای آستین کوتاه و آستین حلقه‌ای و یقه باز و اسپرت می‌باشد. تنک تاب کبریتی با داشتن مقداری پلی‌استر حالت اندامی داشته و مدلی زیبا و راحت برای لباسهای مجلسی و رنگ روشن می‌باشد. در مورد انتخاب تنک تاب و رکابی، سلیقه فرد تاثیر بیشتری در خرید دارد.

در شستشوی لباس زیر باید دقت کنید که دوام لباس‌ زیر مردانه بیش از هر چیزی به شستن با دست بستگی دارد. انداختن‌ در لباسشویی هم تنها با قرار دادن آنها در کیسه توری و بدون حالت خشک‌کن قابل قبول است، در غیر این صورت این لباس‌ها با مداومتی که در پوشیدن آنها هست، کمتر از یکماه دوام می‌آورند.

پس بهترین کار، شستن آنها با دست در آب خنک است. لباس‌های زیر همرنگ را با هم بشویید تا رنگ پس ندهد و بعد از شست‌وشو با فشار دست، آب آنها را بگیرید و آویزان کنید. با این کار مدت زیادی از این لباس‌ها با شکل و ظاهر سالم استفاده خواهید کرد.

«فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش در خدمت شماست.»

https://www.kiantp.com/shop

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • ۱۹۵ نمایش
  • کیان تن پوش

زیرپوش تنک تاب

لباس زیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی