کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش

مجموعه تولیدی کیان تن پوش در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد. این مجموعه با هدف تولید لباس زیر فعالیت خود را با نام تجاری «کیان» آغاز کرده و در ادامه با نام های «مای کیان»، «کیانام» و سپس «کیان تن پوش» توسعه یافت.از ابتدا خط مشی مجموعه تولیدی کیان تن پوش، تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده، و پایبندی به این اصل، موجب وفاداری مشتریان گردیده.

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

«لکه بری لباس زیر سفید با مواد طبیعی»

آیا می‌دونید که برای لکه‌بری لباس فقط استفاده از مواد پاک‌کننده گران‌قیمت علاج کار نیست؟! بیشتر مواد پاک‌کننده صنعتی حاوی مواد شیمیایی مضری هستن که به پوست و سلامتی آسیب میزنن برای همین پیشنهاد میشه که راه های ساده‌تر و موثرتری را با استفاده از مواد طبیعی بکار ببرین.

  • رفع لکه لباس سفید با لیمو و سرکه :
    آب لیمو با سرکه لکه‌بر طبیعی هست. این ترکیب قوی حتی لک های روی لباس های سفید را هم از بین می‌بره. این محلول را به طور مساوی ترکیب و لباس‌ها را شست و شو کنین.
  • آسپرین بهترین ماده برای رفع لکه لباس سفید:
    آسپرین یکی دیگه از راه های موثر برای از بین بردن لک‌های غذا و آب‌ میوه‌هاست و لباس‌های سفید را به حالت اولیه و روشن بر می‌گردونه. برای این کار ابتدا تشتی را پر از آب کنین و 6 آسپرین خرد شده را به آن اضافه کنین و وقتی خوب باهم ترکیب شد لباس‌ها را به مدت 30 دقیقه در محلول آب و آسپرین خیس کنین و بعد لباس‌ها را با مواد شوینده معمولی شست و شو بدین.
  • رفع لکه لباس سفید با استفاده از جوش شیرین :
    از مواد پاک کننده‌ی تاثیر گذار و محرک، جوش شیرینه، که کاربردهای بسیاری داره. در ادامه به اونها اشاره می کنیم. برای لکه‌بری لباس ابتدا یک فنجون جوش شیرین را با 4 لیتر آب مخلوط کنین و دقایقی لباسها رو در اون محلول خیس کرده و سپس آبکشی کنین.

«آشنایی با 7 کاربرد جوش‌شیرین در لکه بری و تمیزکردن لباسها»
یک بسته جوش‌شیرین کافیه تا لباس‌های شما همیشه تمیز باشن.
1- اگه جزو افرادی هستین که لباس‌های کثیف رو تا زمان شستشو داخل سبد نگه می‌دارین، برای از بین رفتن بوی نامطبوع و بو نگرفتن لباس‌های تمیز، مقداری جوش‌شیرین روی اونها بپاشین.
2- برای از بین بردن بوی سیگار از روی لباس، ½ پیمانه جوش‌شیرین رو داخل 4 لیتر آب حل کنین. لباس رو قبل از شستشو یک ساعت داخل اون خیس کنین تا خوشبو بشه. از این روش برای لباس‌هایی که بوی کلر و عرق می‌دن نیز استفاده میکنن.
3- به جای خرید نرم‌کننده‌های آماده، ½ پیمانه جوش‌شیرین در دور آبکشی به ماشین لباسشویی اضافه کنین تا لباس‌ها نرم‌تر شده وخوشبو بشن.
4- وقتیکه لباس‌های شما بوی گریس، روغن یا بنزین میدن، اونها رو داخل کیسه زباله بزارین، و روشون رو‌ جوش‌شیرین بپاشین. در کیسه رو تا دو روز ببندین تا مانع انتشار بو و از بین بردن اون بشه، بعد طبق معمول شستشو بدین.
5- به پودر لباسشویی ¼ تا ½ پیمانه جوش‌شیرین اضافه کنین تا هم حکم نرم‌کننده رو داشته و هم قدرت پاک‌کنندگی پودر رو بیش‌تر کنه.
6- وقتی لباس سفید شما بخاطر شستشو با لباسهای رنگی چرک مرد شده، فقط کافیه اون لباس رو با محلول جوش‌شیرین، پودر شوینده، نمک و آب خیس کنین که حکم سفیدکننده رو داره.
7- کپک رو با جوش‌شیرین از ماشین لباسشویی خود دور کنین. در فاصله بین چند بار استفاده از این دستگاه، مقداری جوش‌شیرین رو در قسمت استیل ماشین بپاشین تا بوی بهتری بده، و از رشد کپک‌ها جلوگیری ‌کنه.

  • آب لیمو محلول جادویی برای رفع لکه لباس سفید:
    ظرفی را پر از آب کنین و چند برش از لیمو ترش‌های تازه را داخل اون انداخته و آب رو روی گاز به جوش بیارین. بعد از جوش آمدن گاز رو خاموش کنین ولباسهای لکه دار رو یکی دو ساعت در اون خیس کنین.
    بعد از این زمان، آب را عوض کرده و این بار ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به آب گرم اضافه کنین. لباس‌ها رو نیم ساعت داخل اون خیس کرده و سپس طبق معمول آبکشی کنین.
    یه نکته مهم و کاربردی دیگه : برای سفیدتر شدن لباس‌ها، اونها رو در آفتاب پهن کنین تا نیازی به استفاده از سفیدکننده‌های کلردار نباشه.

 

  • کیان تن پوش

مهمترین نکات شستشوی لباس زیر(شورت و زیرپوش و ...) را بدانید و بکارببندید.

مهمترین نکات شستشوی لباس زیر(شورت و زیرپوش و...) همیشه باید نکاتی را رعایت کنین تا علاوه برافزایش دوام لباس به سلامتی بدنتون کمک کنین. یادتون باشه همیشه قبل از اولین استفاده، لباس های زیر خود را خوب بشویین، چون ممکنه آلودگی های محیط باعث آلوده شدن پارچه و حساسیت پوست شما بشه. همیشه این جمله را بخاطر داشته باشین؛ پیشگیری بهتر از درمانه!

-دقت کنین که هر لباس نخی رو می‌تونین با درجه حرارت بالا در حدود 6۰ تا 8۰ سانتی‌گراد بشویین اما اگه لباس الیاف شیمیایی داشته باشه ممکنه در این دما فرم اولیه و حالت کش دارشون رو از دست بده، برای همین بهتره این لباس‌ها رو برای اولین بار در دمای 3۰ تا 4۰ درجه بشویین.

-سعی کنین لباس زیرها (شورت و زیرپوش و...) رو با دست بشویین و یا اگه با ماشین لباس شویی این کار رو انجام میدین بهتره برنامه ی شستشو ماشین لباس شویی رو بر روی لباس‌های حساس قرار بدین چون اگه برنامه و دمای بالایی روانتخاب کنین باعث میشه بافت لباس زیر(شورت و زیرپوش و...)‌ آسیب ببینه و زود از بین بره. در ضمن اگه شورت و زیرپوش ها رو در لباسشویی میشویین حتما اونها رو در کیسه توری و بدون حالت خشک‌کن قرار بدین، وگرنه این نوع لباس‌ها بخاطر مداومتی که در پوشیدن آنها وجود داره، کمتر از یک ماه دوام میآره.

-در کل بهترین شیوه شستشو لباس زیر، شستن اونها با دست در آب خنکه. برای شست‌وشوی لباس زیر، بهترین ماده شوینده، صابون و پودر صابونه، که مناسب ترین شوینده برای شستن این قبیل لباسهاست.

-برای خشک کردنشون هم حتما از نور مستقیم آفتاب استفاده کنین و اگه به نور خورشید دسترسی ندارین بعد از خشک شدن، لباسهای زیر را اتو کنین تا میکروبهای بیشتری از بین برن. چون اینگونه لباسها معمولا در حمام خشک میشه و این محیط ها هم مرطوبه و آفتاب گیر نیست، احتمال رشد قارچ و میکروب ها زیاده و همچنین برای پیشگیری از ماندگاری میکروب‌ها در ماشین‌ لباس‌شویی توصیه میشه پس از هر هفته یا سه یا چهار بار استفاده یک دور آن را خالی و فقط با مواد ضدعفونی کننده بکار بندازین.

-یکی دیگه از نکات شستشو اینه که لباس‌های زیر همرنگ رو با هم بشویین تا رنگ پس نده و بعد از شستن با فشار دست، آب اونها را بگیرین و آویزون کنین.

-لباس‌های زیر را قبل از شست‌وشو از سایر لباس‌ها جدا کنین و لباس زیر هر گروه سنی و جنسی را جدا از هم داخل ماشین لباسشویی بندازین با این کار مدت زیادی از این لباس‌ها با شکل و ظاهر سالم استفاده می کنین.

-یک نکته مهم دیگه در مورد شستشوی لباس زیر اینه که لباس کودکان رو با بزرگترها جداگانه بشویین چون کودکان زودتر میکروبها را میگیرن و دچار عفونت میشن.

-همانطور که میدونین لباسهای زیر در تماس نزدیکی با پوست ما هستن و این باعث میشه که در صورت رسیدگی نکردن به اونها منشأ انواع حساسیت‌ها وعفونت‌های قارچی بشن. اصولا قارچ‌ها در محیط گرم و مرطوب به راحتی رشد می‌کنن برای کاهش احتمال ابتلا به این قارچ‌های پوستی از محلول‌های ضدعفونی کننده ویژه بانوان و آقایان استفاده کنین و پس ازشستشو از دستمال کاغذی استفاده کنین تا رطوبت محیط رو کاهش بدین چون محیط مرطوب محل مناسبی برای رشد میکروبها و باکتری‌ها هستن .هر روز لباس‌های زیر را عوض کنین و منتظر حمام رفتن نباشین؛ وگرنه به راحتی مستعد انواع قارچ‌های پوستی و خارش و حساسیت میشین.

-در انتخاب نوع لباس زیر، بهتره به این نکته توجه کنین که از جنس نخی باشه؛ به دلیل اینکه لباس زیر نخی، مانع تبخیر رطوبت بدن نمیشه.اصولا لباس هایی که از جنس نایلون یا الیاف مصنوعی هستن، باعث ایجاد حساسیت میشن و ازطرف دیگه ممکنه مانع تبخیر رطوبت بدن و به نوعی باعث ایجاد عفونت در بدن میشه.

پس برای حفظ سلامتی خود و خانواده تون نکات ایمنی رو جدی بگیرین.

 

  • کیان تن پوش

الیاف پنبه به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن و داشتن استحکام بالا، مزایای زیادی در صنعت پوشاک به ویژه لباس زیر دارد. البته معایبی نیز دارد که به آن اشاره می کنیم. لباس زیر پنبه ای ویژگیهای مناسبی دارد که الیاف مصنوعی ندارد در این مطلب راجع به پنبه و مزایا و معایب آن در تولید پوشاک به ویژه لباس زیر پنبه ای صحبت می‌کنیم.

پنبه چیست

پنبه یک ماده ی طبیعی است که از گیاهان به دست می آید. معمولا پنبه را وقتی می بینیم که به لباس (لباس زیر پنبه ای) تبدیل شده است. اما پنبه، روی بوته ی پنبه، شبیه موی سفید پف کرده به نظر می رسد. ما از پنبه ، پارچه ها و لباس نخی تهیه می کنیم.

الیاف پنبه

رشته ها یا الیاف پنبه از بوته ی پنبه بعمل می آید. کوتاه ترین الیاف در حدود ۲ سانتی متر طول دارند و بلندترین آنها در حدود ۶ سانتی متر هستند. طول الیاف کوتاه باید با دورتاب بیشتری بافته شوند. دراین فرایند پارچه با کیفیت پایین تر و قیمتی ارزانتر تولید می شود که بعد از چندبار شستشو حالت خود را ازدست می دهد و چروک می شود.

 نوع دیگر بافت نخ به صورت رینگ است (تولید لباس زیر پنبه ای) که نخ پنبه ای با طول الیاف بلند تولید می کند و با دور تاب کمتری بافته می شود و در هنگام شستشو ثبات خود را حفظ می کند.
نخ پنبه شماره های مختلفی دارند از جمله شماره های 10 تا 200 که هرچه شماره نخ بالاتر برود نخ نازکتر می شود. برای لباسهای زیر از شماره نخ 30 یا 40 استفاده می شود.

در لباس های زیر بخاطر این از نخ پنبه استفاده میشود که مسائل بهداشتی رعایت شده و حساسیت های پوستی ایجاد نشود.

ویژگی های الیاف پنبه

الیاف پنبه، از موهای سر نازکتر ولی محکمتر است. از الیاف پنبه، نخ درست می کنند . این الیاف به رنگ سفید یا خاکستری روشن هستند و آب به آسانی به داخل آن نفوذ می کند. اما وقتی الیاف پنبه مرطوب می شوند، باز هم محکم هستند. تغییر دادن رنگ الیاف پنبه به وسیله ی رنگ های شیمیایی ، آسان است.

ما از پارچه ی پنبه ای، لباس های گوناگونی درست می کنیم: پیراهن، بلوز و شلوار. تکه های پارچه به وسیله ی نخ پنبه ای به یکدیگر دوخته می شوند.

پنبه، ماده ی مناسبی برای لباس های تابستانی است. پارچه ی پنبه ای، سبک و خنک است، ولی می توان از آن، لباس های سفت و محکمی مثل شلوار جین هم تهیه کرد.

مزایا و معایب پارچه پنبه ای

انسان از 5000 قبل از میلاد لباس پنیه ای می پوشیده است و تا امروز هم از الیاف طبیعی استفاده می کرده. پوشیدن لباس های پنبه دارای مزایا و معایب است که در این بخش به اختصار توضیح می دهیم:

مزایای استفاده از پارچه پنبه ای:

  •  تنفس: بر خلاف بسیاری از پارچه های مصنوعی، پنبه عرق بدن را جذب و آن را به هوا تبدیل میکند. مانند یک حوله کار می کند، رطوبت را از پوست دور کرده و در نتیجه نمیگذارد باکتریها و قارچها رشد کنند این ویژگی باعث شده است که بهترین پارچه برای لباس ورزش، لباس زیر و لباس خواب باشد.
  • نرم: پارجه پنبه ای نرم و لطیف است و راحتی و خنکی را برای پوست بدن به همراه دارد.
  • عایق: پنبه درجه حرارت را مانند یک عایق کنترل میکند. در تابستان بدن را سرد و در فصل زمستان گرم نگه میدارد، و برای هر فصلی مناسب است.
  • طبیعی و ارگانیک: در حالی که پارچه های مصنوعی با مواد شیمیایی تولید می شوند، پارچه های پنبه ای، طبیعی و ارگانیک بوده و باعث تحریک پوست نمی شوند.
  • غیر آلرژی زا: پارچه های پنبه ای برای پوست آلرژی ایجاد نمی کنند، به همین دلیل است که برای نوزادان و افرادی که پوست حساس دارند این جنس لباسها توصیه می شود. حتی باند و گاز هم از پنبه درست شده است.
  • بادوام و مستحکم: الیاف پنبه ای بادوام هستند. در واقع، در برابر شست و شوی زیاد مقاوم هستند و لکه آن زود از بین می رود. بسیاری از انواع پارچه هستند که با الیاف پنبه ساخته شده اند. عبارتند از جین، مخمل نخی راه راه، پارچه راه راه نخی، پارچه پنبه ای یا کتانی. پنبه نیز در رنگهای مختلف وجود دارد.

معایب پارچه پنبه ای:

  • انقباض: زمانی که لباسی با جنس پنبه ای می خریم، از اندازه خودتان کمی بزرگتر بخرید چون ممکن است بعدا کوچکتر شود. اگر شما خودتان پارچه خریدید تا لباس بدوزید قبل از هر کاری آن را بشوئید تا اول آب برود بعدا بدوزید.
  • چین و چروک: پارچه های پنبه ای چروک می شوند، بنابراین باید در زمان پوشیدن آنهارا اطو کنید.
  • آسیب پذیر: پنبه بیشتر مستعد ابتلا به آسیب است چون یک فیبر طبیعی است. آن را در مقابل نور خورشید خشک کنید تا میکروبهای آن از بین برود و خوب خشک شود.
  • شستشو: لباس پنبه زود پرز میگیرد.
  • کیان تن پوش

لباس زیر گیاهی آری یا نه؟!

شورت و زیرپوش گیاهی را بشناسید و از هر نوع جنسی که به نام لباس زیر گیاهی به فروش می‌رسد، استقبال نکنید. چون هر گردی گردو نیست و هر لباس زیر گیاهی، گیاهی نیست.

به تازگی لباس‌هایی با نام الیاف گیاهی وارد بازار شده، که بسیار لطیف‌ و از لحاظ ظاهری زیبا هستن ولی می‌دونین روی دیگر داستان چیه!! باید بدونین که افراد سودجو زیادن و خیلی از تولیدکنندگان، لباس زیر نایلونی و پارچه‌های نامرغوب را به جای پارچه‌های طبیعی و گران الیاف طبیعی جا می‌زنن که استفاده از اونها موجب بروز خارش و سوزش و ایجاد آلرژی میشه.

البته ناگفته نمونه که بیشتر برندهای معروف لباس زیر برای تولید شورت و زیرپوش گیاهی از الیاف گیاهی استفاده می‌کنن، اما بدون ترکیب مواد تقلبی. چون اگر این لباس زیر‌ها الیاف طبیعی باشن، هرگز فرد را دچار مشکل و بروز این علائم نمی‌کنن.

در واقع اغلب لباس‌های تهیه شده با الیاف مصنوعی تنگ هستن و این تنگی، جلوی جریان منظم خون رو می گیره و به مرور مشکلات پوستی ایجاد می‌کنه. همچنین لباس‌هایی که با الیاف مصنوعی درست میشن به بدن میچسبه و اجازه تعریق به بدن نمیده.

مهمه بدونین که همه مشکلات ناشی از لباس زیر با انتخاب درست و روزی چند دقیقه رسیدگی و رعایت بهداشت قابل پیش‌گیری هست. پس لباس زیر را از هر جایی و صرفا به دلیل ارزان بودن اون تهیه نکنین!

الیاف گیاهی رو میشناسین!؟

الیاف گیاهی شامل مهمترین الیاف نساجی یعنی پنبه و تعداد دیگری از الیاف مانند کتان، کنف و چتایی ست. این دسته از الیاف بر اساس اینکه  از کدام قسمت گیاه تهیه میشن، به دسته هایی تقسیم میشن که عبارتند از:

-الیاف دانه ای مانند پنبه
-الیاف برگی مانند سیسال و مانیلا
-الیاف ساقه ای مانند کتان، چتایی و کنف و باگاس
-الیاف میوه ای مانند نارگیل

پوشاک تهیه شده از الیاف طبیعی ضمن حفاظت از محیط زیست، احساس راحتی و آرامش را برای فرد میده چنانچه به درستی از آن نگهداری بشه، هر بار از دیدن آن لذت میبرین ولی اگر به آن توجه نشه، زود پژمرده میشن.

باید به‌ یاد داشته باشین که کدوم‌ یک از انواع زیرپوش‌ها مناسب جذب عرق و محافظت از پیراهن شما هست. بعضی‌ها، زیرپوش‌ رکابی یا تاپ دوست دارن، چون آن‌ها بسیار ساده و سبک هستن. مشکل اینه که، این نوع لباس‌ها، به جلوگیری از ایجاد لکه‌های عرق، کمکی نمی‌کنه. اگه بخواین پیراهن و لباسی بپوشین که براتون خیلی اهمیت داره، از انواع یقه گرد یا یقه هفت استفاده کنین که از پیراهن شما درمقابل لکه عرق، محافظت می‌کنه.

اگر شما هم، مثل بیشتر افراد، از زیرپوش‌هایی که در فروشگاه‌های ارزان قیمت، با برندهای مختلف عرضه شده، درطول زندگی خود استفاده کردین صددرصد از لحاظ کیفی، انتظار زیادی از آن‌ها نداشتین، چراکه این لباس‌ها عمر کوتاهی دارن. اگه بدونین که هدف ‌تون چی بوده و چه انتظاری داشتین، مشکلی نیست.

اما مهمترین چیزی که درمورد لباس زیر مردانه باید بدونین، اینه که متوجه باشین که، یک زیرپوش مردانه مناسب، می‌تونه نقش مهمی در این‌که چطور به‌نظر می‌رسین و چه احساسی دارین، داشته باشه. ایستایی لباس و تمیزی آن بستگی زیادی به جنس زیرپوش مردانه دارد.

در کل صرفه‌جویی امری پسندیده هست ولی درباره لباس‌زیر بهتره زیاد بهش توجه نکنین! داشتن چند دست زیرپوش و شورت باعث میشه که به‌ راحتی بتونین دو یا سه بار در روز لباسهاتون رو تعویض کنین. این امر موجب میشه که از تجمع میکروب‌ها جلوگیری کنه.

اگه به هر دلیلی نتونستین تعداد مناسب لباس‌زیر تهیه کنین، می‌تونین به‌سادگی برای خودتون بدوزین. مخصوصا دوختن شورت، کاری ساده ست و شما با تهیه یک متر پارچه نخی سبک به‌ راحتی می‌تونین چندین دست لباس‌زیر برای خودتون بدوزین.

نکته قابل‌توجه دیگر اینه که لباس‌های زیر کهنه‌ی خود را نگه ندارین و اونها رو دور بریزین زیرا در مدت‌زمان طولانی بعضی از میکروب‌ها و قارچ‌ها در بین الیاف شون موندگار میشن و همچنین هر چیزی تاریخ انقضایی داره و پس‌ از اون به صلاح نیست که اونها را مورد استفاده قرار بدین.

یادتون باشه اگه قصد خرید شورت و زیرپوش گیاهی دارین سعی کنین از مارکهای معتبر استفاده کنین تا سلامتی تون بخاطر کمی ارزونی به خطر نیفته.

  • کیان تن پوش

لباس زیر تنگ و چسبان ممنوع!

اگه سلامتی و راحتی‌تون مهمه، لباس زیر تنگ نپوشین. لباس زیر تنگ، عروق سطح پوست رو تحت تاثیر قرار میده و خونرسانی رو مشکل می‌کنه.

لباس زیر عمده‌ترین لباسیه که تولید آلرژی میکنه مخصوصا در افرادی که زمینه آلرژی دارن. این لباسها اگه از جنس مرغوبی نباشه می‌تونه تولید اگزمای تماسی کرده و خارش و سوزش پوست را به همراه بیاره. مخصوصا اگه این تنگی در ناحیه لگن،‌ ‌زانو، سینه و حلقه آستین‌ها باشه. عارضه شایع لباس‌های تنگ که باعث اختلال در خونرسانی میشه، احساس کوفتگی و خستگیه.

عروق پوست، عروق بسیار ظریف و نازکیه که کار تغذیه و خون‌رسانی به پوست را بر عهده داره، گاهی اوقات این تنگی به حدی زیاد میشه که منجر به کبودی پوست شده؛ و زمانی که این عروق تحت فشار دائمی قراربگیره، بتدریج تنگ و بسته شده در نتیجه جریان خون بافتی که مورد فشار قرار گرفته به هم خورده و رشد پوست رو مختل می‌کنه.

به همین دلیل پوست به آسانی زخم میشه و می‌تونه به دلیل نقص تغذیه‌ای که پیدا کرده دچار بریدگی ‌شده وگاهی حتی خود بیمار هم نمی‌فهمه که تنگی لباسش سبب ایجاد زخم و بریدگی در پوست میشه.

مشکلات پوشیدن لباس زیر تنگ، در ابتدا خودش رو با سوزش و خارش نشون میده و اگه فرد بلافاصله لباسش را عوض کنه این مشکل و اختلال در جریان خون برطرف میشه.

تنگی لباس زیر دربعضی مواقع می‌تونه مشکلات گوارشی هم به وجود بیآره. برای اینکه بهتر بفهمین باید بگیم که لباس زیر تنگ مخصوصا شورت، حرکات دودی و ‌کرمی شکل دستگاه گوارش رو مختل می‌کنه و باعث تجمع گاز در معده و نفخ شکم توام با درد می‌شه.

مشکل ریفلاکس یا برگشت غذا از معده به مری نیز یکی دیگر از مشکلات پوشیدن لباس زیر تنگه، که باعث ترش کردن معده و برگشت اسید بخصوص بعد از غذا خوردن می‌شه. بنابراین افراد مبتلا به ریفلاکس بخصوص کسانی که اختلالاتی در دستگاه گوارش دارن، نباید لباس‌های تنگ بپوشن و کمربندشون رو سفت ببندن.

همچنین پوشیدن‌ لباس‌ زیر تنگ‌ در خانمها، باعث افزایش احتمال ابتلا به عفونت و بیماری های مختلفی می‌شه، که جبرانش سختتره.

از عوارض لباس‌های تنگ، نوعی کهیر به نام کهیر فشاریه. این نوع کهیر در اثر فشار موضعی بر بدن ایجاد شده و معمولا چهار تا شش ساعت پس از پوشیدن لباس تنگ، یک تورم عمقی همراه با خارش، سوزش و درد ایجاد می‌کنه که پس از 8 تا 72 ساعت از بین میره. گاهی تب و لرز، ضعف، خستگی و سردرد هم در کنار این عارضه به وجود میاد.

حتی بررسی های مختلفی مبنی بر احتمال بروز تومورهای سرطانی در بافت سینه بخاطر پوشیدن بلند مدت لباس زیر تنگ شده که بخاطر همین، توصیه میشه خانمها حتی الامکان از پوشیدن لباس زیر های تنگ و چسبان خودداری کرده و یا این لباسها رو به صورت بلندمدت استفاده نکنن.

در کشورهای پیشرفته موضوع لباس زیر از اهمیت بالایی برخورداره و اون رو از مهم‌ترین لباسها می‌دونن. از اینرو در بسیاری از کارخونه‌ها  این لباس‌ها رو بر اساس قوانین استاندارد تهیه و توزیع می‌کنن. اما امروزه اکثر تولیدکنندگان این حرفه فقط به سود خود فکر کرده و سلامت و بهداشت جسم افراد براشون مهم نیست. به همین دلیله که باید لباس زیر رو از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خریداری کنیم.

در یک کلام باید بگیم که هرچی تنگ‌تر بپوشید خلق‌تون هم تنگ‌تر میشه، پس راحت بپوشید، تا راحت زندگی کنین.

«فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش در خدمت شماست.»

https://www.kiantp.com/shop

  • کیان تن پوش