کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش

مطالب خواندنی و آموزشی درمورد لباس زیر و محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش

مجموعه تولیدی کیان تن پوش در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد. این مجموعه با هدف تولید لباس زیر فعالیت خود را با نام تجاری «کیان» آغاز کرده و در ادامه با نام های «مای کیان»، «کیانام» و سپس «کیان تن پوش» توسعه یافت.از ابتدا خط مشی مجموعه تولیدی کیان تن پوش، تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده، و پایبندی به این اصل، موجب وفاداری مشتریان گردیده.

لکه بری لباس زیر سفید با مواد طبیعی

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ق.ظ

«لکه بری لباس زیر سفید با مواد طبیعی»

آیا می‌دونید که برای لکه‌بری لباس فقط استفاده از مواد پاک‌کننده گران‌قیمت علاج کار نیست؟! بیشتر مواد پاک‌کننده صنعتی حاوی مواد شیمیایی مضری هستن که به پوست و سلامتی آسیب میزنن برای همین پیشنهاد میشه که راه های ساده‌تر و موثرتری را با استفاده از مواد طبیعی بکار ببرین.

  • رفع لکه لباس سفید با لیمو و سرکه :
    آب لیمو با سرکه لکه‌بر طبیعی هست. این ترکیب قوی حتی لک های روی لباس های سفید را هم از بین می‌بره. این محلول را به طور مساوی ترکیب و لباس‌ها را شست و شو کنین.
  • آسپرین بهترین ماده برای رفع لکه لباس سفید:
    آسپرین یکی دیگه از راه های موثر برای از بین بردن لک‌های غذا و آب‌ میوه‌هاست و لباس‌های سفید را به حالت اولیه و روشن بر می‌گردونه. برای این کار ابتدا تشتی را پر از آب کنین و 6 آسپرین خرد شده را به آن اضافه کنین و وقتی خوب باهم ترکیب شد لباس‌ها را به مدت 30 دقیقه در محلول آب و آسپرین خیس کنین و بعد لباس‌ها را با مواد شوینده معمولی شست و شو بدین.
  • رفع لکه لباس سفید با استفاده از جوش شیرین :
    از مواد پاک کننده‌ی تاثیر گذار و محرک، جوش شیرینه، که کاربردهای بسیاری داره. در ادامه به اونها اشاره می کنیم. برای لکه‌بری لباس ابتدا یک فنجون جوش شیرین را با 4 لیتر آب مخلوط کنین و دقایقی لباسها رو در اون محلول خیس کرده و سپس آبکشی کنین.

«آشنایی با 7 کاربرد جوش‌شیرین در لکه بری و تمیزکردن لباسها»
یک بسته جوش‌شیرین کافیه تا لباس‌های شما همیشه تمیز باشن.
1- اگه جزو افرادی هستین که لباس‌های کثیف رو تا زمان شستشو داخل سبد نگه می‌دارین، برای از بین رفتن بوی نامطبوع و بو نگرفتن لباس‌های تمیز، مقداری جوش‌شیرین روی اونها بپاشین.
2- برای از بین بردن بوی سیگار از روی لباس، ½ پیمانه جوش‌شیرین رو داخل 4 لیتر آب حل کنین. لباس رو قبل از شستشو یک ساعت داخل اون خیس کنین تا خوشبو بشه. از این روش برای لباس‌هایی که بوی کلر و عرق می‌دن نیز استفاده میکنن.
3- به جای خرید نرم‌کننده‌های آماده، ½ پیمانه جوش‌شیرین در دور آبکشی به ماشین لباسشویی اضافه کنین تا لباس‌ها نرم‌تر شده وخوشبو بشن.
4- وقتیکه لباس‌های شما بوی گریس، روغن یا بنزین میدن، اونها رو داخل کیسه زباله بزارین، و روشون رو‌ جوش‌شیرین بپاشین. در کیسه رو تا دو روز ببندین تا مانع انتشار بو و از بین بردن اون بشه، بعد طبق معمول شستشو بدین.
5- به پودر لباسشویی ¼ تا ½ پیمانه جوش‌شیرین اضافه کنین تا هم حکم نرم‌کننده رو داشته و هم قدرت پاک‌کنندگی پودر رو بیش‌تر کنه.
6- وقتی لباس سفید شما بخاطر شستشو با لباسهای رنگی چرک مرد شده، فقط کافیه اون لباس رو با محلول جوش‌شیرین، پودر شوینده، نمک و آب خیس کنین که حکم سفیدکننده رو داره.
7- کپک رو با جوش‌شیرین از ماشین لباسشویی خود دور کنین. در فاصله بین چند بار استفاده از این دستگاه، مقداری جوش‌شیرین رو در قسمت استیل ماشین بپاشین تا بوی بهتری بده، و از رشد کپک‌ها جلوگیری ‌کنه.

  • آب لیمو محلول جادویی برای رفع لکه لباس سفید:
    ظرفی را پر از آب کنین و چند برش از لیمو ترش‌های تازه را داخل اون انداخته و آب رو روی گاز به جوش بیارین. بعد از جوش آمدن گاز رو خاموش کنین ولباسهای لکه دار رو یکی دو ساعت در اون خیس کنین.
    بعد از این زمان، آب را عوض کرده و این بار ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به آب گرم اضافه کنین. لباس‌ها رو نیم ساعت داخل اون خیس کرده و سپس طبق معمول آبکشی کنین.
    یه نکته مهم و کاربردی دیگه : برای سفیدتر شدن لباس‌ها، اونها رو در آفتاب پهن کنین تا نیازی به استفاده از سفیدکننده‌های کلردار نباشه.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • ۲۲۳ نمایش
  • کیان تن پوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی